B07 – COMMENT MOTIVER LES ADOLESCENTS EN CLASSE ?
B09 – L’INTELLIGENCE ARTIFICIELLE : UNE MALÉDICTION OU UNE BÉNÉDICTION POUR L’ENSEIGNEMENT DES LANGUES ?
B08 – SCHRIJFVAARDIGHEID WORDT VAARDIG SCHRIJVEN
€ 0,00
Par: Testcorrect – Nederland
Langue: NL
Description:
Schrijfvaardigheid is vaak één van de minst geoefende vaardigheden binnen het talenonderwijs. Diverse klassen maal een twintigtal leerlingen, lastig leesbare handschriften – zelf elke leerling feedback geven is haast ondoenbaar. Bovendien wordt de feedback van docenten vaak nauwelijks gebruikt in nieuwe schrijfopdrachten. Docent Frans en examensecretaris Anja Burger-Kock wil in deze workshop laten zien dat het ook anders kan met de digitale schrijfopdracht die ze gebruikt. Met deze tool spelen leerlingen niet alleen een actieve rol door het wisselen van feedback, maar komt er ook veel meer aandacht voor de vorm van het schrijfproduct. Zo komen we van schrijfvaardigheid aanbieden naar leerlingen die vaardig kunnen schrijven!
En stock
Par: Testcorrect – Nederland
Langue: NL
Description:
Schrijfvaardigheid is vaak één van de minst geoefende vaardigheden binnen het talenonderwijs. Diverse klassen maal een twintigtal leerlingen, lastig leesbare handschriften – zelf elke leerling feedback geven is haast ondoenbaar. Bovendien wordt de feedback van docenten vaak nauwelijks gebruikt in nieuwe schrijfopdrachten. Docent Frans en examensecretaris Anja Burger-Kock wil in deze workshop laten zien dat het ook anders kan met de digitale schrijfopdracht die ze gebruikt. Met deze tool spelen leerlingen niet alleen een actieve rol door het wisselen van feedback, maar komt er ook veel meer aandacht voor de vorm van het schrijfproduct. Zo komen we van schrijfvaardigheid aanbieden naar leerlingen die vaardig kunnen schrijven!