D08 – PASSE-PARTOUT ET L’APPRENTISSAGE DU FRANÇAIS LANGUE ÉTRANGÈRE – CRÉATION D’ATELIERS LUDIQUES ET PÉDAGOGIQUES À PARTIR DE MATÉRIEL TÉLÉVISUEL
D10 – BRISER LA GLACE ET STIMULER LA PRODUCTION ORALE DES APPRENANTS À L’AIDE DES JEUX
D09 – CAFÉ & CROISSANT JUNIOR – CONGRES-EDITIE
€ 0,00
Par: Merel Hollander en Petra Tamis – Platform Vroeg Frans Levende Talen – Nederland
Langue: NL
Description:
Het Platform Vroeg Frans van de Vereniging Levende Talen organiseert regelmatig thema- en netwerkbijeenkomsten français précoce voor docenten Frans op de basisschool en brugklas. Eerdere thema’s waren bijvoorbeeld ‘Franse les en leren leren’, ‘Theaterwerkvormen in je Franse les’ en ‘Starten met Franse les op basisschool of BSO’. Voor deze speciale ‘Café & Croissant Junior congres-editie’ kozen wij het thema ‘Bewegend Frans leren’. Waarom helpt beweging bij het leren van Franse woordjes en grammatica? Op welke manieren kun je beweging inzetten in je les? Wij hebben vast wat bonnes pratiques en lesmateriaal voor je verzameld. Kom inspiratie opdoen, ontmoet vakcollega’s en wissel kennis en lesideeën uit onder het genot van een café en een croissant!
Rupture de stock
Par: Merel Hollander en Petra Tamis – Platform Vroeg Frans Levende Talen – Nederland
Langue: NL
Description:
Het Platform Vroeg Frans van de Vereniging Levende Talen organiseert regelmatig thema- en netwerkbijeenkomsten français précoce voor docenten Frans op de basisschool en brugklas. Eerdere thema’s waren bijvoorbeeld ‘Franse les en leren leren’, ‘Theaterwerkvormen in je Franse les’ en ‘Starten met Franse les op basisschool of BSO’. Voor deze speciale ‘Café & Croissant Junior congres-editie’ kozen wij het thema ‘Bewegend Frans leren’. Waarom helpt beweging bij het leren van Franse woordjes en grammatica? Op welke manieren kun je beweging inzetten in je les? Wij hebben vast wat bonnes pratiques en lesmateriaal voor je verzameld. Kom inspiratie opdoen, ontmoet vakcollega’s en wissel kennis en lesideeën uit onder het genot van een café en een croissant!